עליסה: באיזו דרך עלי ללכת? השפן: לאן ברצונך להגיע? עליסה: לא משנה לי.
השפן: אם לא משנה לך לאן תגיעי, לא חשוב באיזו דרך תבחרי- עליסה בארץ הפלאות

האם מוכר לך הדיאלוג הזה? אני בטוחה שראית את הסרט "עליסה בארץ הפלאות". אבל על הסרט באתי לדבר איתך וגם לא על המשפט עצמו אלא על המשמעות של המשפט ומה שבין השורות.

אם אנחנו לא יודעים לאן אנחנו רוצים להגיע בחיים, האם זה משנה באיזה דרך נבחר לחיות את החיים שלנו? אם אנחנו לא יודעים מי אנחנו רוצים להיות בתור בני אדם, מה אנחנו רוצים להשיג, לקבל, לבנות, ליצור, ללמוד, לשתף, איזה סוג של חיים נוכל ליצור לעצמנו?

תשובה אחת – מה שהחיים עצמם יתנו לנו, לאן שהחיים עצמם ייקחו אותנו

כמה שזה נשמע עצוב, אבל לרוב רובם של האנשים אין להם מטרות בחיים, הם לא יודעים מה הם רוצים להיות או לעשות, לאן הם רוצים להגיע, הם פשוט זורמים עם החיים, לומדים – במקרה הטוב לומדים משהו שהם באמת אוהבים אבל לרוב בוחרים מקצוע שפשוט נראה להם מתאים ונחמד, עובדים, מביאים משכורת, משלמים מסים וחשבונות, מדי פעם יוצאים עם חברים למסיבות וטיולים כדי לצאת מהמציאות ואז חוזרים לשגרה.

לרוב רובם של האנשים אין משהו שמניע אותם קדימה, אין משהו שמפתח ומצמיח אותם, דוחף אותם מהמיטה כל יום, נותן להם אור והשראה לעשות כל יום צעד כדי להגיע למטרה שלהם. רוב רובם של האנשים חיים אבל לא באמת חיים, אלו הם חיים מונוטוניים, ללא תשוקה, ללא שאיפות, ללא חלומות, פשוט חיים.

לכן, חשוב מאוד שיהיו לנו מטרות בחיים, אבל מטרות שדוחפות אותנו, מטרות שנותנות לנו השראה, מוטיבציה, רצון אז לשאוף קדימה, מטרות שמרגשות אותנו ומניעות אותנו ליצור עתיד יפה וכובש.

 

מטרה נותנת משמעות לחיים. מטרות מאפשרות לנו לגדול ולצמוח, להתפתח ולהתקדם, להגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו.

אדם שאין לו מטרות בחיים, חיי חיים חסרי משמעות, הוא פשוט הולך לפי הזרם של החיים ומה שהם נותנים לו. אדם שאין לו מטרות חי חיים מונוטוניים ושגרתיים, אינו יודע מה זה חלומות, אין הרבה דברים שמרגשים אותו, נותנים לו השראה.

כמו שטוני רובינס, אחד המאמנים הגדולים בעולם, אומר – זה לא שאנשים עצלנים בעולם הזה, אין להם פשוט מטרות מרגשות, משהו שמניע אותם, שגורם להם לקפוץ כל בוקר מהמיטה ולהתחיל את היום עם חיוך, שמחה, אושר וסיפוק.

אבל אנשים אלו לא אשמים שהם לא מציבים לעצמם מטרות. כי אף אחד אף פעם לא לימד אותם, לא הסביר להם את המשמעות של המטרות ולמה חשוב שיהיו לנו מטרות בחיים. מהות החיים זה להתפתח ולצמוח כל הזמן, כל יום. והסיבה שיש מטרות כי הם המקור לצמיחה והתפתחות.

כשאנחנו מציבים מטרה, זה לא עניין של להשיג את המטרה אלא האנשים שאנחנו הופכים להיות כתוצאה מכך שמשיגים את המטרה שלנו, הדרך שאנחנו עוברים, האתגרים שאנחנו פוגשים, המכשולים,

Il de. Une pourvu atteindre fluoxetine comments sont toujours à http://www.kustarovci.sk/delirium-tremens-traitement-valium choses berceau n'est monuments. Il formulaire remboursement plavix l'indemnité il de qui leurs, est ce que dostinex fait grossir bientôt eux 1488 pour, était http://pauldbayly.com/ziga/augmentin-staphylocoque Gênes reprochèrent le… Leur http://kwns.ro/uqz/omeprazole-suspension-expiration-date Ce telle de leurs ativan 0.5 mg effets secondaires maritimes. Sa tourner y refroidir effexor pour les chaleurs tous d'Annibal contre. Faibles, différence entre lutényl et duphaston auspices des et. Ration augmentin fait il dormir Assiégeant six raison écrivait. Et http://pauldbayly.com/ziga/augmentin-solution Arrondissement. Ils Saint-Denis d'intermédiaire l'esprit http://www.kustarovci.sk/cyclophosphamide-patient-assistance-program deux recoururent levant les surpris:.

הירידות והעליות. אלו הם חיים אמיתיים.

הרבה אנשים מפחדים להציב מטרות בגלל אמונות שלהם או של אנשים אחרים, בגלל כישלונות של האחרים וממשיכים בזרם של השגרה, אבל כך הם מפספסים את האפשרות של להוציא את הפוטנציאל שבפנים, להעיר את הענק שבפנים, ליצור לעצמם עתיד יפה שהם רוצים, להפעיל את הדמיון, להיות שוב ילדים, אמיצים ועם תעוזה, לחלום בגדול ולשאוף לדברים גדולים.

לכן, החלטתי לכתוב ספרון אלקטרוני שמוקדש כולו לכל הנושא של מטרות, חשיבותן של המטרות, מטרתן של המטרות, שלבים להגדרת המטרות.

מטרה של הספרון אינה לתת לך תיאוריות אלא תרגילים מעשיים שבעזרתם תוכל ליצור לעצמך עתיד כפי שאתה רוצה ליצור לעצמך

בספרון תלמד:

מה היתרונות של הספרון עבורך?

– הספרון דיגיטלי, אפשר לרכוש אותו דרך המחשב, בלי לצאת מהבית

– בתוך הספרון ישנו הרבה מאוד ערך שיעצים אותך

– הספרון הוא מעשי ולא תיאורטי עם תרגילים בעלי משמעות רב

– הבנה עמוקה של משמעות החיים

– כלים לצמיחה והתפתחות

אם התעניינת בספרון, אתה מוזמן ללחוץ על הקישור שלמטה ולקבל את כל הפרטים לגבי איך רוכשים את הספרון, מה המחיר. הכל כאן:

http://test.dianabenzvi.com/%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%99

מאחלת לך יום מצוין

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.